ÁSZF
Általános Szerződési Feltételek
(Á.SZ.F.)
Letölthető formátum: link
I. Szolgáltató
1. A bezzeghkft.hu online áruház Szolgáltatója a Bezzegh Épületgépészeti Kft. (továbbiakban: "Szolgáltató").
2. A Szolgáltató cégneve: Bezzegh Épületgépészeti Korlátolt
Felelősségű Társaság, A Szolgáltató rövidített neve: Bezzegh Kft.
3. A Szolgáltató székhelye: 3200 Gyöngyös, Szurdokpart út 6
4. A Szolgáltató postai címe: 3200 Gyöngyös, Szurdokpart út 6.
5. Üzleteinek címe: 3200 Gyöngyös, Szurdokpart út 1-3., Szurdokpart út 6-8.
6. Képviselő neve: Bezzegh Attila
7. Bankszámlaszám: 10700299-42978303-51200002
8. Adószám: 13085904-2-10
9. Cégjegyzékszám: 10-09-025558 (Egri Cégbíróság)
10. Telefonszám: 06-37/503-136
11. E-mail cím: ugyfelszolgalat@bezzeghkft.hu
12. Tárhely szolgáltató: RS3 Informatika Kft. (4028 Debrecen, Apafi
u.42-44.)
II. Általános tudnivalók
1. A jelen Á.SZ.F. hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott
minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a oldalon
keresztül történik. Továbbá hatálya kiterjed azon ügyletekre, melyek a
Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolódnak.
2. A Szolgáltató és a Vevő között létrejött azon kereskedelmi ügylet
(pl.: megrendelések leadása) távollévők között kötött szerződésnek minősül,
amelyet a Vevő a Szolgáltató vállalati portálján vagy ügyfélszolgálatán
keresztül bonyolít (írásban, személyesen, e-mail-ben vagy telefonon). A
szerződések tartalmáról a Szolgáltató a Vevőt a megrendelések véglegesítése
előtt tájékoztatja. A megrendelés véglegesítéséhez Vevőnek – megismerését
követően – az Á.SZ.F-et el kell fogadnia.
III. A vállalati portál használata
1. Vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben aktív felhasználója,
vásárlója szeretne lenni áruházunknak, figyelmesen elolvassa az általános
szerződési feltételeket illetve vásárlói tájékoztatónkat és csak abban az
esetben veszi igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért,
és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
2. Az internetes áruházban történő vásárlás távollévők között, írásban
kötött szerződésnek minősül a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján. A
szerződéskötés nyelve kizárólag a magyar. A szerződést egyedi azonosító alapján
(rendelésszám) iktatjuk, a későbbiekben ennek segítségével visszakereshető. A
vállalati portálunkon az ott fellelhető információk megismerése, keresése, az
ott ismertetett termékek és szolgáltatások megrendelése szabadon, regisztráció
nélkül megtehető.
3. Szolgáltató és Vevő közötti szerződés a megrendelő adatlap
valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok
ellenőrzését, továbbá az Általános Szerződési Feltételek elfogadását, a Kosár
tartalmának megrendelése ikonra kattintás megerősítését követően a Bezzegh Kft.
III/4. pont szerinti visszaigazolásával jön létre.
4. Vevő vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően
kötelesek vagyunk részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben)
visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított
48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Vevő vásárlási kötelezettsége minden
további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik, Vevő mentesül az ajánlati kötöttség
alól. Amennyiben a visszaigazolás időben megérkezik és elfogadó tartalmú, úgy
létrejön a Szolgáltató és a Vevő között a szerződés.
5. A Vevő a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános
Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
6. A Portálon a Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az
ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Ha valamely
mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet küldünk. Adatait, címeit
(szállítási, számlázási) a későbbiekben Saját Adatok menüpontban valamint
rendelés leadáskor is meg tudja változtatni.
A Bezzegh Kft-t a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra
visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért
semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az
abból adódó károkért, ha a Partner a jelszavát elfelejti, vagy az
illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból
hozzáférhetővé válik.
IV. Szolgáltatás igénybevétele
1. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett
nettó/bruttó ár. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A
vállalati portálon megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a
fenntartjuk azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg
lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
2. Amennyiben a vállalati portálon található bármely áru minőségével,
alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a
portálon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon
bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
3. Vevő tételesen köteles átvenni a számlán szereplő termékeket,
eltérés esetén azonnal köteles azt jelezni a Szállító felé. Ennek elmulasztása
esetén Szállító nem tartozik felelősséggel.
4. Amennyiben Vevő futárszolgálattal vagy postai úton kapja meg az
árut, úgy a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt a Vevő ellenőrizni köteles.
Sérült csomag esetén vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot.
Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll
módunkban elfogadni.
5. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket,
amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem
vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre
terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő
átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
6. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vevő indokolás
nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított
14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű
nyilatkozat útján telefonon (06-20-296-1216),
e-mailben (ugyfelszolgalat@bezzeghkft.hu), postai úton (3200
Gyöngyös, Szurdokpart u. 6.) a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú
mellékletében
található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. (1.
melléklet)
A Vevő elállási jogát
a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is
gyakorolhatja.
a. Kézhezvétel (termék átvételének)
időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz
szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti
blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatók. Személyes
átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
b. Elállás esetén a terméket saját
költségén küldje vissza a Szolgáltató központjába, és haladéktalanul, de
legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül
visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát. Szolgáltató visszatéríti a
Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási
(kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket,
amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált,
legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.
A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által
ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban
visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget
kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított
14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük
figyelembe.
c. A visszatérítés során az eredeti
ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk,
kivéve, ha a Vevő más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta.
Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem
terheli.
d. Utánvéttel visszaküldött csomagok
átvételére nincs lehetőségünk.
e. A Vevő elállási jogát nem
gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, különösen:
- olyan termék vagy
szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató
által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges
ingadozásától függ;
- olyan nem előre
gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett
kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet
egyértelműen az Ügyfél személyére szabtak.
f. Szolgáltató követelheti az áru
jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges
használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
7. Ha a Vevő webáruházunkban
szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, elállás helyett felmondásra
jogosult. Felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés
esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül
gyakorolhatja. Felmondási jogát nem gyakorolhatja szolgáltatás nyújtására
irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha
a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével
kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését
követően felmondási jogát elveszíti.
8. Az online bankkártyás fizetések a Barion
rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem
jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank
felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
V. Szavatosság, jótállás
1. Vállalati portálunkon kizárólag jó minőségű, hibátlan termékeket
forgalmazunk. Az egyes termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos
magyar jogi előírásoknak. Az általunk eladott termékekre biztosítjuk az
érvényben lévő jogszabályokban előírt szavatosságot és jótállást. Jótállás csak
tartós használati cikkekre vonatkozik.
2. A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján
kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A
kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék
kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés
lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a
Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte, illetve kérhette, arányos
árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja,
illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy
kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a
kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi
bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs
helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet,
az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy
arra a Szolgáltató adott okot. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után
haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül
közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl
szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6
hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén,
továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb
feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő
köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.
3. Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval
szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a
Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék
akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban
foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell
bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2
éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a
termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem
üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a
hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában
nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező
hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy
okot bizonyítania.
4. Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással
párhuzamosan nem érvényesíthető.
5. A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott
tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított, az adott
termék leírásánál, illetve jótállási jegyen feltüntetésre kerülő jótállási
határidőn belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben
(feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak
abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a
hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a
kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel,
hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3
munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a
meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a
Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli
bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15
napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen
feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is
érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt,
illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A
jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és
termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.
VI. Egyéb rendelkezések
1. A vevőnek jogában áll panasszal élni, ha hibás a termék. Ilyen
esetben haladéktalanul jelezze e-mail-ben: ugyfelszolgalat@bezzeghkft.hu, postán: 3200 Gyöngyös,
Szurdokpart út 6. A reklamációt a bejelentést követő 15 (tizenöt) munkanapon
belül kivizsgáljuk.
2. Amennyiben nem sikerül fentebb említett módon rendeznünk a vitás
kérdést, úgy a vállalkozással szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói
jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető
testület eljárását kezdeményezheti, mely eljárásban a vállalkozásnak,
társaságnak együttműködési kötelezettsége van. A vállalkozás székhelye szerint
illetékes békéltető testület:
Heves Megyei Kereskedelmi
és Iparkamara mellett működő békéltető testület
3300 Eger, Faiskola út
15.
TEL: 06(36) 429-614
FAX: 06(36) 323-615
E-mail: hkik@hkik.hu
3.Tájékoztatjuk
továbbá, hogy az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez
szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, ami a bezzeghkft@bezzeghkft.hu.
Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések
rendezéséhez, valamint az online vitarendezési platform felhasználható az
online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták
rendezéséhez.
link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
4. A vállalati portál oldalain található összes adat, információ és a
honlap design-ja, felépítése a honlapon látható formában szerzői jogi védelem
alatt áll. Ezen elemek jogtulajdonosi hozzájárulás nélküli felhasználása a
szerzői jogok megsértése miatti jogkövetkezményekkel jár.
5. Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy megrendeléseik vagy egyéb technikai
eszköz útján megadott személyes adataik cégünk nyilvántartásába kerülnek.
Ezeket az adatokat kizárólag piackutató és ajánlattevői tevékenységhez
használjuk fel, harmadik félnek nem adjuk át. A személyes adatok
nyilvántartásba vétele és kezelése az információs önrendelkezési jogról és az
információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, valamint a kutatás és a
közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló
1995. évi CXIX. Törvény alapján történik. A Vásárlói adatok a szállítás és
kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. Adatait írásos vagy
e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt
képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a
Számviteli Törvény Kötelez).
Hatályos: 2018. november 19-től visszavonásig és/vagy módosításáig.